busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

En stor tjej

Publicerad 2010-05-11 11:40:03 i Allmänt

I går var det dags, övriga familjen skulle åka och shopa present till kusinen som blir 4 år varpå lilltjejen utbrister

- Då ska jag lämna mina nappar i leksaksaffären och få en sparkcykel!

För er som inte visste att det var möjligt så kan jag berätta att det är det inte heller OM man inte har en pappa med sig som betalar cykeln i smyg....

Och så blev det!



Det tog lite tid att somna igår kväll och natten har varit orolig men det var ju väntat, lilltjejen börjar bli stor!

Nu väntar jobbet och sedan föräldramöte inför sonens start i förskoleklass i höst, han blir stor han också!

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-05-11 20:12:27

Grattis till "stora- tjejen" de är härligt när de kommer på de själv! Tack o lov har vi lagt allt de där bakom oss! ;)



Kram!

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-11 21:17:09

Heja Ellen!!!



Kram Lena

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-14 20:59:19

Stora lillflickan ;) Duktigt att lämna bort alla nappar.... ;)

Trevlig Helg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela