busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Sportlovsstart!

Publicerad 2010-03-01 20:29:05 i Allmänt

Idag drog sportlovet igång hos oss. Det innebar att vi hade väldigt få barn på jobbet då de istället var och sportade på innebandycup men det var bra då jag och en kollega skulle till IKEA och shopa diverse nödvändigt, skoj, skoj!

Mindre skoj är vädret... Snön fortsätter att vräka ner och samtidigt blåser det isvindar. Jag tycker att det är skönt att jag inte pendlar när det ser ut som det gör efter vägarna...

Skottat har jag gjort idag men nu finns det inte plats för mer snö på vår tomt! Tänk när allt detta ska smälta sen...



Så här ser den saab 9000 som jag skulle byggt folkracebil av i vinter ut:



Planerna har lagts på is om man säger så...

Bus Bosse och jag har varit på agility idag, han var jätteduktig men hans matte var inte helt med i matchen... Roligt är det iaf! Nästa vecka kör vi igång med en nybörjargrupp då två nya hundar samt Bosse och Kicken som han tränat med nu ska vara med. Det blir spännande med nya utmaningar!

Kolla in Kickens egen blogg här med fina bilder på både honom och Bosse in action!

Trevlig kväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela