busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Öronbedövande Bus Bosse!

Publicerad 2010-03-08 20:51:00 i Allmänt

Så har vi landat efter kvällens pass med agility, idag fanns tre nya hundar med och Bosse kunde som vanligt inte bestämma sig om det var farligt eller roligt... Hans lösning på problemet är i båda fallen att skälla som bara en terrier kan skälla...

Hur som helst så måste han ha gillat övningarna för de gick bra trots allt och att träna ihop med nya hundar är ju bra för oss. Jag får fokusera på det positiva, att han jobbade bra och faktiskt hade fokus på mej emellanåt samt var tyst ett par minuter.  ;-)

Han borde vara helt slut nu men har efter dusch och mat kommit in i andra andningen och vill leka! Jag tror att det blir en kort kisstur sen blir det sängen för min energi är slut för idag.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela