busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

om en timme...

Publicerad 2010-03-12 10:24:42 i Allmänt

... börjar jag jobba och det innebär att sex timmar senare så är det HELG! Ska bli skönt!

Igår gick jag och la mej klockan nio, bra med facit i hand för barnen vaknade sex imorse, de struntade totalt i att vi skulle ha sovmorgon idag...

Igår vart det en tur till stan för att inhandla presenter till kommande kalas samt nya underkläder till sonen som växer å växer! Han hittade nya badbyxor som han själv traskade in i provhytten och testade, vår stora kille! Åh vad jag längtar till de dagar då han kan använda dem på stranden!

Hopp finns ju, solen värmer redan och skapar vattenpölar som lilltjejen mer än gärna plaskar i, tack för stövlar och galonisar!

Nu blir det en promenad med Bästa Bosse :-)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela