busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Dragkamp...

Publicerad 2010-03-18 19:59:13 i Allmänt

... har jag och Bosse haft på kvällspromenaden. Inte blev det många steg då kopplet var slakt men några iaf... Däremot så fick Bosse massor av beröm av sambon tidigare idag för att han gått så fint i kopplet, alltid något!

Passade på att träna lite annat under promenaden, flera hundmöten och sen kunde jag ha honom lös en sväng och då kom han duktigt på hit, höll koll på mej när jag bytte håll eller gömde mej och stannande fint på kommando trots att han var flera meter före mej!

Kvällens höjdpunkt för matte var dock när Bosse valde att komma till mej på kommando istället för att mumsa på den hästskit han nosat upp längs vägen, TJO HO!!!

Slaskigt är det ute och efter grusvägen var det lervälling så när vi kom hem blev det raka spåret in i duschen, smidigt med liten, släthårig hund sådanna gånger!





Här är vår nybadade juvel!

Bandyn är numera glömd, istället ska jag sätta mig i soffan och heja fram Brynäs!
Finns ju dom som hejar på det andra laget också men det är ju aldrig för sent att ändra sig ;)



Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-03-19 20:16:58

Jag tycker du ska byta lag att hejja på ja ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela