busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Dagen efter dagen före...

Publicerad 2010-03-28 11:19:11 i Allmänt

Igår va det en riktig festdag, först blev det en tur till mormor och morfar för att fira den först nämnda. Trevligt att träffa släkten och mumsa gott fika!

Hem och vila middag med lilltjejen sen en promenad med Bästa Bosse som följer mina händer så fint emellanåt! Fick ju se ett underbart youtubeklipp på Lisas blogg och fick massor av inspiration. Nu kan Bosse gå slalom mellan mina ben :)

Lämnade barnen hos farfar och B sen var det dags att svida om och invänta förfestgänget. Kvällens mål var Strandbaden som var abonnerat, tacobuffe och trubadur stod på schemat. Mycket trevligt och kanonbra musik där även ett gäng lokala förmågor visade sina talanger, tänk vad man mår bra av musik!

Nu ska jag släpa upp Bosse härifrån för en långpromenad men jag antar att den andre blir liggandes kvar en stund till... Sommartid började ju inatt så han har ju missat en timme *fniss*, annat med mej som sov middag igår!



Ha en trevlig söndag vänner!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-03-28 21:54:26

Hm.. Sist jag hörde så var de ingen Bosse i soffan?! Fast de kanske inte räknas när man ligger PÅ husse! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela