busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Snart är det "mä lut"!

Publicerad 2010-06-29 21:50:36 i Allmänt

Jorå, imorgon vänder det för då är det onsdag och rejält "mä lut" (läs det går utför). Så sa alltid en fd kollega när han klev in i personalrummet på onsdagarna för då var det nära helg igen och nu är det inte bara nära helg utan även väldigt nära fem veckor semester!!!

Bosse stackarn trivs inget vidare i värmen, han liksom barnen däckar tidigt på kvällarna...
Jag lyckades få lite fart på honom då jag fick ett infall och plockade ner fiolen och spelade en trudelutt, jösses vad Bosse sjöng med! AAAAAOOOOOUUUU....




Nä, lika bra att gå och lägga sig så det blir onsdag någon gång!

Hej på er!


Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-06-30 22:59:59

Trodde han var van de "oljudet" från födelsen!! Fast han kan ju ha lärt sig av mor förstås.. Hon sjunger såååå vackert till barnens spel! ;) Fast bara vissa toner..

Prova å bara spela på D å G strängen så ska du nog se att han blir tyst! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela