busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Gör skäl för sitt namn...

Publicerad 2010-06-24 19:37:59 i Allmänt

Ja, Bus Bosse har varit i farten och på något vis gett en av barnens kusiner ett märke i handen... De båda var utlånade när det hände så några säkra rapporter på vad som hände finns inte men resultatet blev ett tandmärke och blodvite... Ser mer ut som att han "fastnat" med en tand för om han velat bitas på riktigt så hade det (hemska tanke) synts...

Lilltjejen står på sin kusins sida och påpekar flera gånger per dag vad dum Bosse varit men han får ändå sin dagliga dos klappar,  som tur är!

Idag var det barnens första dag på deras sommarlov, jag har också varit ledig idag men jobbar nästa vecka.
Vädret har varit underbart så det blev frukost på verandan sen en promenad till mina föräldrar för förmiddagskaffe. Hemvägen blev svettig för Bosse så ett tag fick han faktiskt åka i vagnen...

Efter lunch for vi till stranden, åh vad barnen badade men jag nöjde mej med att kliva i till knäna...



Dagen avslutades med fotbollsträning och nu ligger iaf den lilla nedbäddad och jag tänker sätta mig med en bok på verandan och ladda inför midsommarfirandet!






Glad midsommar!


Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-06-25 09:17:21

Önskar er en Trevlig Midsommar och att Bosse varit "dum" har vi oxå fått höra ;) Men tur han får klappar änndå... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela