busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

För sex år sedan...

Publicerad 2010-06-13 23:12:58 i Allmänt

... åt jag grillat kött till kvällsmat efter jag klippt vår häck för hand med häcksax och jag var JÄTTETJOCK! Dagen efter föddes sonen så på kvällen idag har jag förberett för kalas!

Helgen har varit ganska intensiv då vi hade hemmatävling med allt det innebär. Tyvär så var inte vädrets makter med oss alls för sällan har det regnat så mycket som i lördags...
Banan höll faktiskt bra ändå men halkigt blev det så emellanåt hamnade jag inte riktigt där jag ville... Dramatiskt blev det också med protest, rödflaggat heat och omkörningar både på banan och av heat. Efter alla om och men så räckte det till en 2:a plats i B-final.

Idag blev det också en tur upp till banan för lite städning och ihop plockning innan jag kunde åka hem och fortsätta med det samma...

På kvällskvisten var det äntligen Bosses tur att få aktivering då det var dags för sista kurstillfället. Vi jobbade mycket med stanna och hit, provade lite apportering men han var inte sugen att bära blocket. Bäst av allt var nog lekstunden med Leslie i "hängnet", åhhh vad Bosse njöt av att få bli jagad av honom!

Har lånat en bild från Minomax Hundskola



Jag vill få Bosse att rulla runt men han vill inte ens ligga för det var blött i gräset...
Idag gick dock den övningen galant!

Nu ska jag försöka mig på lite skönhetssömn innan det är dags att fixa frukost på sängen åt födelsedagsbarnet.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela