busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Torka och semester...

Publicerad 2010-07-15 09:56:54 i Allmänt

... råder både ute och på min blogg! Vilka underbara dagar det har varit hittills på min semester, sol och åter sol!

Har naturligtvis tillbringat massor av timmar (läs dagar) på stranden, tur att barnen också gillar att vara där!



Har även hunnit med att besöka Getaway rockfestival i Gävle, hade tre underbara dagar där ihop med bästa L. Vi campade i bussen, njöt av solen, trevliga och glada människor ( hårdrockare ÄR väldigt snälla fast deras yttre ibland ger sken av något annat...) och såklart av all musik! Vilka uppträdanden vi fick se! Europe överraskade mig totalt och Slash gjorde mig inte besviken, har kunnat stått där och lyssnat hur länge som helst!
Vi smälte väl inte direkt in men som bussen säger...



Nu packar vi för fullt här hemma då det snart är dags för avfärd mot Småängens camping och massor av folkrace. Det blir nog en tur till Vimmerby för att se finalerna sen har vi fem dagar i Motala.
Min pärla är numera LUMEK vit och blå, hoppas det går fort i de färgerna!



Vi har även fått finfrämmande från Björnkil. Bosse fick busa med sin storasyster och Pärla, jag surra med kusin och barnen fick träffa sina tremänningar som dessutom hade med sig arvegods i mängder, det blev som julafton! Lilltjejen hittade till sin lycka fina skor och en klänning i påsarna... TACK igen!



Bosse har fått pedikyr och en schamponering och nu ska huset få sig en duvning,
det kanske uppskattas av hus/hundvakten...

Ha det gott vänner!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-07-15 18:46:27

Hehee.. Så den var inte tok stor iaf då!! ;) Du får se till å mata na mer så kommer ännu mer kläder å skor!!! ;D

Tack själv för en trevlig dag!



Ha de gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela