busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hemma igen...

Publicerad 2010-07-26 23:01:04 i Allmänt

... efter tio härliga semesterdagar på Småängens camping i Tjällmo. Så här vackert är det där!



(ni ser väl även pärlan i högra hörnet?)

De första dagarna njöt vi av det fina vädret, barnen kunde leka, cykla och bada och vi vuxna satt mestadels på rumpan och drack kaffe och pratade, skönt!

Söndagen tillbringade vi i Vimmerby för att se finalerna på Semesterracet,
oj, oj, oj vilken folkracedag det blev, varje heat var underhållning på hög nivå!

Måndag och tisdag blev mellandagar med bad, lek och en tur till Motala för bilmuseet, god mat, ett besök i lekparken samt lite shoping.

Onsdag till och med söndag har vi spenderat på Dunteberget i Motala och det har varit folkrace för hela slanten!
Sambon fixade kvalen bra och gick vidare till söndagen men där tog det stopp pga en svart flagga...

Jag var inte sämre utan lyckades dra på mig det samma redan i mitt första heat. I det andra kom jag trea men de poängen räckte inte långt så därmed var det färdig kört...

Vi fick iaf med oss båda bilarna hem och inte är det mycket jobb på dem heller, skönt!

Vi kunde till slut heja fram en klubbkamrat till en 2a plats i B-finalen, som vanligt så regnade det massor lagom till finaldagen, så här såg bilarna när det var dags för anbud.



Vår klubb kom 2a i hejarklackstävlingen, inte alls konstigt när det fanns sånna här gobitar i klacken!





Bosse har haft en bra vecka här hemma men var ändå glad att se oss igen! Svansstumpen och hela hans bakdel har viftat hela kvällen och han vill gärna vara nära och mysa och det får han så klart!

Nu ska det bli riktigt skönt att få sova i min egen säng!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela