busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Festivaler!

Publicerad 2010-07-01 21:09:09 i Allmänt

Tjoho! Nyss betalade jag biljetter till Getaway rockfestival som är i Gävle om en vecka, ska bli så skoj att det inte ens gjorde ont att betala! Har aldrig varit på rockfestival tidigare men inser att jag vuxit ifrån tältandet så vi bor i bussen på elplats, känns lagom...



Sen har jag tagit beslutet att anmäla mig till Folkracefestivalen i Motala, en femdagars festival som jag besökt varje år utom ett (då vi var på folkrace på Gotland) sedan 1991 så det kan vara dags att prova banan och inte bara titta på den...

Nu blir det en kvällspromenad med Bosse, temperaturen känns ok nu.. Sen sova för imorgon ska jag upp tidigt och jobba mina sista timmar innan semester!!!

Ha det bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela