busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

37...

Publicerad 2010-07-02 23:03:55 i Allmänt

... dagar ledigt har jag framför mig!!!

Hade en lugn men rolig dag på jobbet och då jag öppnade knatade jag hem tidigt och har hunnit med ett strandbesök med familjen sen grillning med sambons syster och familj och sen har jag och sambon suttit på verandan och njutit av sommaren, uuunderbaaart!!!

Har dock sänt flera tankar till de anhöriga till L som begravdes idag...
Jag är helt säker på att hon fortfarande finns för de sina,
något annat vore nog inte tänkbart för henne!
Skickar en kram upp till dej L och även till er andra,

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela