busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Tråkigt slut på en bra dag

Publicerad 2010-01-20 23:37:46 i Allmänt

Idag fick jag kliva upp tidigt då jag öppnade på jobbet. tycker faktiskt att det är väldigt skönt att gå upp och ta en kopp kaffe och läsa tidningen i lugn och ro men jag är glad att jag inte har så tidiga mornar varje dag!

Efter jobbet drog hela familjen in till stan för att se till att barnen fick dos två av svinsprutan, att sonen blev klippt och att några andra småärenden blev uträttade. Bosse fick också hänga med för att ta en kort stadspromenad... Har varit dåligt med det den sista tiden...

Efter middagen var det dags att träna lite skridskoåkning igen. Har lånat benskydd och handskar av sambon för känna på verkligheten lite :)



Stressade hem och bytte av sambon som skulle spela innebandy. Passade på att trampa lite motionscykel, flåset behöver också sitt... Hade sedan siktet inställt på duschen och en semla men istället blev det till att ta hand om lilltjejen som började kräkas :(

Blev förvarnad på dagis att det gick magsjuka så jag antar att det är det och inte sviter av sprutan. Stackarn mår inte alls bra :( Bosse tog chansen att krypa upp till henne i gästsängen, det har kunnat sluta med en hund indränkt i ni vet vad men han klarade sig...

Nu håller jag tummarna för att hon snabbt ska krya på sig och att vi andra slipper eländet!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-01-22 22:05:40

Å stackars er!!! Inte kul när man är vuxen, å än värre med "liten"!!! De blir vitpeppar till hela familjen då?! Å vispad cola till "lillan".

Hoppas ni andra klarar er! Å att "Lillan" klarar sig bra trots allt!



Kramisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela