busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Tar det aldrig slut???

Publicerad 2010-01-02 18:10:47 i Allmänt

Snön fortsätter att trilla ner, måste ha kommit en halvmeter? Tur att det är lättskottat iaf...

Idag har vi varit på en underlig konsert. Det var Idolerna Calle och Erik som uppträdde på Media Markt. Sonen gillar ju Erik (men jag tycker faktiskt bättre om Calle). Duktiga var de båda två men det kändes lite skumt att stå och kolla på deras uppträdande mitt bland kylskåp och tvättmaskiner... Sonen fick en skiva med sin favorit men vi skippade autografjagandet :)



Bosse har lyckats sno åt sig resterna av nyårsdeserten som stod lägligt placerad på verandan... Hade helt glömt bort det när jag släppte ut Bosse... Kan lova att det var en nöjd men något skamsen hund som kom in... Han slickade sig om munnen lääänge efteråt... Lite orolig blev jag då det var en rejäl bit med en hel del Daim i men han verkar må fint :)



Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela