busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Så här har helgen varit!

Publicerad 2010-01-10 19:59:15 i Allmänt

Lördag eftermiddag så lämnade vi barn och Bosse hos barnens farmor där de alla skulle övernatta sen drog vi mot Gävle.

Här styr min chaufför mot Biltema för att inhandla diverse bra att ha saker så att den andra bilen ska kunna rulla igen...



Så här vackert var det längs riksväg 80!



Sen tog det vackra tyvär slut... Det vi såg slutade inte som vi ville...



Så vi tröstade oss med kinamat sen styrde vi kosan hem och såg Robinson i sängen medan vi mumsade godis...

Idag blev det sovmorgon sen hämtade vi upp resten av familjen och fick samtidigt fika med prat, trevligt! Tre av oss tog sedan en promenad hem i det kyliga men soliga vädret, bara -17 idag...





Sonen och jag fick inte nog med friskluft så vi snörade på oss skridskorna och åkte till rinken.



Efter en timme frös jag rejält om tårna och fick under protest med mej sonen hem igen...

En kanon helg helt enkelt :-)

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela