busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Nya örhängen?

Publicerad 2010-01-11 19:43:39 i Allmänt

Vill tipsa er om den här tävlingen där man kan vinna örängen från den lilla boden. Lycka till!

Idag har temperaturen legat runt -10, skönt! Roligt för alla barn att de kan vara ute och leka i snön! Lite skridskoåkning blev det också på jobbet idag. Det är många barn som åker ifrån mej men jag har skoj ändå!

Nu blir det soffan, tror jag ska kolla in vad Ceasar Millan har för sig idag :-)

Ha det!



Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-01-12 15:26:34

Ja visst är de skönt när de håller sig närmare -10 än -20. Höll sig på -13 här men helt ok. I dag har de faktiskt tagit sig över -10!!



Men du vet väl att de är farligt att åka skridskor!! ;)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela