busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ny istid?

Publicerad 2010-01-05 21:10:33 i Allmänt

Den globala uppvärmningen känns avlägsen just nu för här är det bara kallt!

Termometern har sjunkit under -24 nu, brrr! Är glad att vi har fungerande värme. En till positiv sak är att Bosse snabbt fixar det han ska göra ute. Skönt att inte behöva bry sig om rumsrenhetsträning i dessa dagar!

Idag har vattenfärger, spel, playdoh varit framme. Sonen var ute en kortis men lilltjejen ville jag inte släppa ut. Själv tog jag en promenad till ICA och trots lager på lager och raska steg så kändes kylan.

Här är några av dagens alster:



"Tåg i godislandet"



"Röd"

Har även samlat ihop alla tomtar, tagit bort adventsljusstakarna och granen. Sonen vägrade ta bort sitt pynt så han får väl ha det kvar ett tag till då! Själv tycker jag att det är lika roligt att ta bort sakerna som det är att ställa fram dem vid lucia :)

Nu får jag bita ihop och ta sista turen med Bosse innan jag kan krypa till kojs med min bok!

Glöm inte mössan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela