busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Kvällstur till vida

Publicerad 2010-01-18 19:26:18 i Allmänt

Måndag = jobb

På kvällskvisten tog jag och Bosse en tur till ridhuset i Vida för att träna lite agility.

Det märks tydligt att Bosse inte träffat andra hundar på ett tag :( Får se till att planera in en lekdate!

Själva övningarna tyckte jag gick bra, han kan om han vill! Fick en del nya saker att öva på hemma, skoj!

Ska köpa en slalombana, har hört att Rusta har bra agilitysaker till bra pris?

Nu blir det kloklipp innan mysstunden i soffan!

Voff!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-01-19 06:55:42

Hej!

Rustas agility grejor är ok. Men kolla runt lite på nätet först. Googla på agilityhinder tex. Minns inte nu men de finns några riktigt bra sidor med hinder till hyggliga priser (säkert dyrare än rusta men mycket bättre kvalité) Å slalom pinnar kan man ju använda stängsel stolpar till! Vi kör med sådana i plast, fungerar kanon.



Kram!

Postat av: Lisa & Gossarna

Publicerad 2010-01-19 10:53:55

Jag har alla Rustas agilityhinder och tycker de är både bra och prisvärda. Det enda jag inte är nöjd med egentligen är "däcket" då det är lite för rangligt tycker jag. Men slalompinnarna är bra och lätta att flytta och så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela