busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Klass 2 varning utfärdad!

Publicerad 2010-01-27 19:55:22 i Allmänt

Ja, man började bli lite orolig vad som skulle hända på väderfronten idag efter alla varningar men än så länge så klarar vi oss bra. Har visserligen kommit en del snö men den är lättskottad :-)

Kan inte låta bli att tänka på alla de människor i vårt land som inte har ett hem. Vissa dagar fryser jag trots full vintermundering, tänk de som varken har kläder eller någonstans att ta vägen...

Tänker också en hel del på de i Haiti, främst alla barn... Jag har iaf skänkt en slant till läkare utan gränser, hoppas verkligen att det hjälper någon! Tänk vad bra jag och många med mej har det, jag borde aldrig gnälla men det gör jag ändå och då gäller det alltid småsaker, dingt!

Idag har Bosse kommit på "hit" flera gånger, skoj tyckte vi båda två! Han gillar ju snön och blev ännu gladare när det trillade ner lite mer av den varan.

Nu blir det mer misär men självvald sådan, Expedition Robinsson :-)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela