busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Helg igen!

Publicerad 2010-01-15 20:19:27 i Allmänt

Den här veckan har gått fantastiskt fort men det är ändå skönt att det är helg igen!

Jag har inte känt mig riktigt på topp så någon träning har det inte blivit, det ska det bli ändring på imorgon! I natt drömde jag om att jag var ute och åkte skidor, håller väl på att förbereda mig mentalt eller så var jag påverkad av allt skidprat som varit på jobbet där ett skidprojekt just nu pågår. Vi hade celebert besök av självaste Emil Jönsson i veckan (har jag hört för jag såg honom inte) och det var otroligt uppskattat av eleverna.

BusBosse har varit MysBosse med husse som jobbat nätter den här veckan, klart Bosse också ska ligga under täcket, man är väl inte grythund för intet! Bra träning inför platta agillitytunneln ;-)

Annars så har vi varit vid mina föräldrar på besök och där fungerar det att låta honom spring lös. Åhh vad han njuter när han får rusa runt fritt! Man blir glad av att se honom! Bra att träna inkallning också.

Idag så har han tränat på sitt skall, först när han träffade brorsans katt och sen vid ett hundmöte, han lär ju vara hes imorgon så då blir det väl lugnt och skönt :-P

Försöker även att få lite fason på koppelgåendet. Så här vill Bosse att det ska se ut när vi är på promenad....



Jag tycker inte det samma men har väl bara mig själv att skylla då flexikopplet använts alldeles för mycket...

Fortfarande kallt men vad härligt det är när solen tittar fram!



Ha en underbar helg!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-01-16 12:42:21

Kikar in och önskar en trevlig helg = )



Kram Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela