busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Det nya året...

Publicerad 2010-01-01 19:48:35 i Allmänt

... startade lite segt. Idag har vi mest varit inne och myst men emellanåt har vi tagit oss ut för att skotta, hur mycket snö ska vi få egentligen???

Vi firade in det nya året i pulkabacken och sen här hemma med några middagsgäster. Efter tre rätter var vi så mätta att allt vi orkade med var att halvligga i soffan innan det var dags att gå ut och kolla in fyrverkerier och skåla in det nya året. Sonen och hans äldre kompis lyckades på ren vilja hålla sig vakna till tolvslaget, en bedrift som har gett vissa effekter idag om man säger så...



Sambon hoppas på att få öppna fler Pommac flaskor i år, då i tävlingssammanhang. Tur att han fick träna på att öppna för det var ett tag sen sist... ;)

Fyrverkerier var det gott om i kvarteret. Bosse har ju varit förskonad från sånt i sitt liv så innan vi gick lämnade honom satte vi på radion och gav honom en "godisgömma", sen gick jag in och kollade läget och det var tvärlugnt, mycket skönt! Hoppas det får fortsätta vara så, jag lider med alla dessa hundar som mår så dåligt på nyår och sista april.



Sen kan jag medela att guitarhero gick hem hos sambon också, särskilt när han fick högre poäng än mej :( nu blir det till att tjuvträna :)

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela