busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Andas ut...

Publicerad 2010-01-30 19:45:37 i Allmänt

... kan jag göra nu! Det var väldigt lätt att natta barnen idag, de liksom jag är riktigt möra efter dagen bravader. Jag är trött i hela kroppen men på ett sånt där skönt avslappnat sätt liksom. Känns helt ok att slänga sig i soffan nu och spana in dramatiken i Robinson!

Sambon har varit på rally sen igår och väntas snart hem igen.

Jag fick sällskap av en kompis igår och vi höll i traditionen med gott att äta och dricka och musikunderhållning i form av guitar hero och singstar. Magmusklerna har fått träning genom hysteriska skrattanfall :-) Så skoj hade vi att hux flux så var klockan halv tre på morgonen, oooops!

Idag har vi haft mysdag här hemma men till sist blev jag rastlös och tog med mej barnen till badhuset. Superkul har vi haft! Jag är rädd att det är hål i deras badkläder efter all rutschkaneåkning... Fnissade lite åt lilltjejens kommentar i duschen "mamma, jag blev blöt", hihi, jo så är det med duschar och värre blev det i bassängen! 



Äventyret avslutades lämpligt nog på Mc D. Skönt att slippa kocka tycker jag!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela