busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Super söndag!

Publicerad 2010-02-07 13:20:49 i Allmänt

Vilket avslut det blev på gårdagen då! Vår Emil Jönsson drog ju till med vinst i värlscupen, sprint och det var en seger med enorm marginal! Snart OS, hoppas att formen sitter i då! Melodifestivalen var helt OK, sonen gillar ju musik så vi kröp ner i sängen och kollade medan sambon såg sporten.



Idag hade jag klockan på ringning för att ta mig in till ishallen till klockan 8.00 och köra ett pass med mina härliga lagkamrater. Blev lite full i fniss när jag kom fram och såg att våra motståndare gjort samma sak! Nu har vi kollat in varandra från varsin sida planen... Två veckor kvar!

Hem och städade av lite, mycket välbehövligt! Nu sitter jag med kaffekoppen och väntar på att lillstintan ska vakna från sin middagslur.

Sen blir det en tur till stora staden för att fira bästa L med (förhoppningsvis) god mat och filmen Avatar, ska bli så skönt att lufta sig lite!



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela