busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Rapport...

Publicerad 2010-02-23 10:14:20 i Allmänt

... kommer här!

Vi fick stryk med 5-1, aj, aj... Vi kan skylla på att deras målis står i Brynäs till vardags samt att de hade två spelare som for som virvelvindar men i slutändan så är det ju bara att gratulera!

Skoj var det men svårt och jobbigt. Det var en ung kille som dömde och han hade det inte lätt... På slutet släppte han väldigt många offside!

Kvällen avslutades med god mat, dryck, dans och mingel på Livingroom, skoj, skoj! Hemfärden gick med buss och det var en skräckupplevelse, man kan undra vilka kriterier man måste uppfylla för att få köra buss hos x-trafik? kan blyfot vara ett av dem? Kan lova att det kändes väldigt bra att få kliva av bussen.

Bäst av hela helgen var nog ändå söndagen då jag fick husera som jag ville i huset då jag var helt ensam hemma,  sambon jobbade och de små var hos mormor och morfar, sååå skönt! Brunch i soffan med en film gillas! lite snöskottning blev det ju också, kändes i kroppen kan jag lova.

Bilder kanske dyker upp... eller så inte...

Fick världens bäst tips i lördags! Om man räknar lördagarna fram till det är vår så blir de inte särskilt många, snart är vi där! Gäller att tänka positivt, jag börjar ledsna på iskyla och snöskottning!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela