busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Känguru och monster...

Publicerad 2010-02-08 19:38:47 i Allmänt

Hade en mycket trevlig söndagskväll igår. Maten var mumsig, filmen var bra och sällskapet var på topp! Vi åt på Helt enkelt, mysigt ställe med trevlig personal och himmelsk mat, jag åt känguru (!) för första gången i mitt liv och L drog till med lammkött...




och så över till monstret...

Idag har jag och Bosse gjort ännu ett agilitypass, det gick så där... Kort kan man väl säga att kombinationen hög stressnivå och godis inte vart så lyckad så det resulterade i en fräsande hund men luttrade agilityfröken visade tydligt att det inte var önskvärt beteende av hennes elever att nafsa i frökens fingrar. Bosse fattade vinken och jobbade superbra efteråt så vi fick avsluta i positiv anda, alltid något...

Återigen syns vikten av att kunna läsa Bosse samt att kunna lugna honom i tid! Svårt tycker jag men skam den som ger sig. Mycket avslappningsövningar får det bli framöver... Det mår vi nog gott av båda två!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela