busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Fettisdag

Publicerad 2010-02-16 23:00:06 i Allmänt

Den här dagen avslutades med en sån här:



Tyckte att jag gjort mej förtjänt av en sådan efter genrepet till lördag, dvs ett pass på skridskorna.
Det var sambon och sonen som varit gulliga och shopat mumsigt fika, dom kan dom!

Bosse har träffat på två lösspringande vovvar idag (inte samtidigt) och det gick jättebra båda gångerna men när han mötte två i koppel var han tvungen att voffa lite, men bara lite så vi är nöjda! Det var husse som promenerade med honom idag och han har lite mer avslappnad inställning än vad jag har... Bra för Bosse!

Ett exempel var när han släppte fram Bosse i koppel till nyopererade grannhunden (också kopplad). De har inte varit bästa vänner förr så jag hade aldrig vågat släppa ihop dem när den ena var konvalecent (stavas det så???) men husse vågade och det gick hur bra som helst! Jag får sluta tänka på allt som kan hända men det är inte lätt när man är en sån som alltid tar i planeringen vad som kan hända...

När det gäller barnen väljer jag ibland att titta åt ett annat håll när de far runt bara för att jag ser alla potentiella faror, får nog tänka lika med Bosse!

Barnens kusin talade om för oss att han tyckte att Bosse kunde komma och sova över hos dom snart, sånt gillar jag! Undrar om hans föräldrar gillar det lika mycket? Fniss!

God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela