busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Alla hjärtans dag!

Publicerad 2010-02-14 19:56:58 i Allmänt





Idag är det alla hjärtans dag!

Hoppas ni haft en lika härlig dag som jag. Finns ju inget bättre sätt att fira
dagen än att vara med sina nära och kära!

Jag har haft en underbar dag med min familj hos sambons kusin med familj.
Där fanns även andra släktingar och vänner till dem
 så det var vuxna, hundar och ungar i en salig blandning!

Massor av lek i snön, korvgrillning, skoteråkning och söndags stek stod på menyn.
Riktigt bortskämda har vi blivit och ännu bättre blev det då solen värmde oss.

Nu har de små (inklusive Bosse) knoppat in för natten så jag och sambon
får lite lugn och ro :)

KRAM PÅ ER!

PS. Det var rätt låtar som vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela