busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vi har landat...

Publicerad 2010-12-14 20:48:28 i Allmänt

... på svensk mark igen.

Vilken underbar vecka vi har haft på Fuerteventura! Fint Hotell med Allinclusive mat och dryck = inte en tanke på städning och när det gällde mat så var det bara att plocka det man ville typ hela tiden! Gott var det också! Tur att hotellet låg i en rejäl uppförsbacke så vi inte slappade till totalt...

Vädret var inte det allra bästa, någon regndroppe föll och molnigt var det emellanåt men ändå varmt och inte alls så blåsigt som jag föreställt mig. Solen visade sig också så ett dopp i poolen blev det iaf!

Så här såg det ut på resan mot Arlanda...



... och efter lite mer än sex timmar i luften såg vi det här...



... och efter en låååång bussresa så kom vi till det här...




Sandstranden var många kilometer lång, perfekt att vandra efter!



sen fick vi lägga de sista krafterna på att ta oss upp till hotellet igen,
sambon räknade att backen var 800 steg lång...



Bildbevis på att jag badade...



Inte alls dumt att ha den här utsikten från rummet...



Sambon har också räknat ut att gårdagens och dagens utetemperatur skiljer typ 50 grader,
dagens temperatur är åt helt fel håll om jag får tycka!

Nu får jag titta på bilder och drömma mig tillbaka....

Roligt var det idag när mamma och pappa kom hem med Bosse som bott hos dem medan vi varit borta. Jösses vad han skuttade och for och pussade på oss när han kom innanför dörren!
Men när mamma och pappa skulle vandra hem igen stod han i dörren och väntade på att få följa med dem igen...

Nu blir det TV, det var en vecka sen sist!

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: annica J

Publicerad 2010-12-15 06:45:25

Oj, det såg helt underbart ut :)

Postat av: Maria och Kicken

Publicerad 2010-12-15 12:50:53

Mmmmm=avundsjuk

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela