busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Min julklapp!

Publicerad 2010-12-20 22:53:23 i Allmänt

Hittade den här

och tycker vid första anblicken att "tänket" stämmer överens med mina tankar kring Bosse och oss. Har länge känt att för att det ska bli bra för honom så måste han få möte allt som han (jag) tycker är läskigt och känna att det inte är farligt men jag är ju kontrollfreak emellanåt och jobbar på att släppa det...

Hur som helst så googlade jag boken och den har många positiva kommentarer så jag ger den till mej själv i julklapp. Alltid bra med nya tips sen får jag väl i vanlig ordning sålla och ta till mej det som känns OK!

Nu läggdags för längesen...

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela