busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Jul, jul!

Publicerad 2010-12-26 12:00:08 i Allmänt

Det blir ett fotoinlägg idag, en bild ska ju säga mer än tusen ord...



Granen klädde jag och barnen dan före dopparedagen och innan vi klämde in den i hörnet så dansade vi ett par varv runt den!



Massor av snö och minusgrader ute = brasa och tända ljus inne!



Bosse fick den obligatoriska julklappen med obligatoriska leksaken som inom tio minuter var söndertuggad...
Same procedur as last yaer...



Dessa söta nissar delade ut julklappar i Hedkarby...



... men i Berga fanns tomtefar som lilltjejen vägrade gå fram till eftersom han hade så läskiga ögon! Kan tycka att hon hade en poäng där men snäll var han som kom med julklappar!



Idag ska min mamma firas, i morgon är det jobb igen...

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela