busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Regn och sol...

Publicerad 2010-08-06 19:07:48 i Allmänt

... har de senaste dagarna bestått av, i den ordningen också!

I onsdags regnade det hela dagen, usch! Det vädret passade perfekt för en tur men mamma och pappa till min mormor och morfar, trevligt med en kopp kaffe och lite surr.

Efter lunch packade jag in hela familjen i bilen och styrde mot Ockelbo Lingbo för kusinträff, denna gång på sambons sida. Trots allt regn så blev det en jättelyckad kväll men god mat och dryck samt massor av skratt.

Bosse fick träffa bästa Simbra, en mycket cool tjej på 4 år,
hennes lugn passar ypperligt när man har med sig en terrier på tå...



Som vanligt var det svårt att få med dem båda på bild samtidigt då vår juvel aldrig är still..

Efter en mindre angenäm natt (luftmadrass) så kunde vi glatt konstatera att solen tittat fram och det inbjöd till bad i poolen, eller rättare sagt, det inbjöd barnen till att ta ett dopp i poolen!



Annars så har vi pysslat med jobb inför tävlingen och mitt trädgårdsprojekt som sakta börjar ta form..

Nu blir det lite fredagsmys sen ska vi ladda inför helgens bravader!

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela