busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

HT 2010

Publicerad 2010-08-18 20:40:28 i Allmänt

Så där ja! Då har höstterminen 2010 dragit igång på riktigt!

För min del betyder det bla nytt schema och möten med nya barngrupper.
I år blir det en hel del idrott för mig, skoj tycker jag!
Eleverna är riktiga gobitar så jag tror på ett trevligt år.
Jag ska jobba 80 % och blir ledig en dag i veckan,
resten av dagarna kommer jag att jobba sent
(i fritidsmått mätt, jag vet att det finns många som jobbar längre på kvällarna)
och det känns väl så där men det är ju på det viset den lediga dagen finansieras...

Sonen har börjat på förskoleklass och är därmed genast mycket större!
Mycket underligt det där för det känns inte alls länge sen han låg i plastbaljan på BB och såg ut så här:



Lilltjejen har fortfarande sommarlov och har varit hos sambons kusin i fyra dagar
men nu har hon (äntligen) hittat hem igen!
Hon hade nog lätt kunnat stannat kvar nån dag till,
riktigt bra har hon haft det!

Nu ska jag kolla igenom H&M paketet som kommit
sen måste jag testa äppelpajen som jag bakat!

Bus Bosse verkar lite sliten så jag ska passa på att pyssla om honom också.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela