busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Lugn lördag...

Publicerad 2010-04-17 13:50:43 i Allmänt

Efter ett kiropraktorbesök i veckan har jag mest legat på rygg... Har jobbat men det har känts i kroppen och jag blev fruktansvärt trött...

Idag känns det dock bra igen men nu är lilltjejen lite hängig så det blir en lung lördag.

Sambon jobbar hela helgen så jag har roat mig med städning (det tar ju aldrig slut) samt bakat en morotskaka att bjuda mamma och pappa på då de kommer och håller oss sällskap på eftermiddagen.

Har även börjat projekt "pimp my ride" dvs folkracebussen.



Har börjat klä om dynorna till sittgruppen, spännande och se slutresultatet....
Så här ser det ut inne i bussen just nu.



Finns dock bara stolar åt förare samt två passagerare just nu och inga bälten så viktigast är att fixa till det. Kan ju vara bra om hela familjen kan åka med!

Jag tycker ju att det är skoj att försöka "inreda" och har redan börjat klura på en massa i mitt tycke smarta lösningar som sedan sambon får hjälpa till att förverkliga.
Vi är inte alltid på samma nivå men brukar faktiskt alltid hitta något som båda gillar.

Dags att frosta morotskaka och ladda kaffebryggaren!

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-04-17 20:07:33

Men va roligt att få inreda en "hus" bil.... Hoppas på många fina bilder och "inredningsdetaljer" ;)

Trevlig Helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela