busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Söndag och sol!

Publicerad 2010-04-11 21:31:16 i Allmänt

Efter gårdagens tjejkväll lät snälla familjen mej få rejäl sovmorgon medan de for iväg till farmor. När jag väl masat mej ur sängen så blev det kaffe på verandan i solskenet, underbart!

Har även hunnit med att städa upp i "pensionärskuvösen".
Jag gillar den skarpt! Bosse och barnen gillade också att få vara där igen.



Vad kunde passa bättre till middag en sån här dag än det här?



Mumsigt!!!

Sonen bjöd in sig själv på övernattning hos mormor och morfar så
kvällsproceduren här hemma gick dubbelt så fort idag...

Nu är det dags att samla kraft inför kommande vecka.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela