busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Puh....

Publicerad 2010-04-26 20:31:58 i Allmänt

Intensiva dagar nu... hinner inte med allt jag tänkt och det är jobbigt. Har små "komihåg" lappar på kylen, i jobbkalendern, almanackan, i byx- och jackfickor, ja lite överallt faktiskt och ändå glöms saker bort eller koms ihåg just när jag ska somna...




Bussen är iaf urstädad och ska snart provsovas, sambon har fixat min bil till träningsdagen och Bosse är anmäld till fortsättningskurs i lydnad.

Nu ska jag ta tag i några lappar...

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela