busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Plockepinn...

Publicerad 2010-04-22 20:48:42 i Allmänt

... var jag och köpte igår. Har en plan att jag ska kunna använda det till Bosses agilityträning. Kanske ska berätta att det var ett jätteplockepinn...



Idag har vi varit i ladan igen, hade en lugn och uppmärksam hund med lagom dos bus som enligt mej var superduktig!!! Gick slalom 8 pinnar (med kompostgaller iofs men ändå) gick igenom platten, hoppade upp på gungbrädan och brydde sig inte ett dugg om att den small ner och hoppade hinderkombination med böjd tunnel. gissa om jag är stolt matte idag?!

Kan det ha med saken att göra att jag hade gammal tjockpannkaka som jag tog från jobbet innan den hamnade i komposten som belöning? Hoppas inte för det kan bli svårt att hitta sån att ha med varje gång ;)



Många roliga kurser som drar igång nu, fortsättningskurs på agility, specialsök och fortsättning grundlydnad, jag vill gå på allt men har beslutat mig för att sist nämnda passar bäst just nu.

Nu tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av en kopp te och den chokladbit som jag var och köpte trots att det bara är torsdag ;)

Go kväll vänner!



Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2010-04-22 22:19:14

Klart du ska ha choklad!!! Man får inte glömma att belöna sig själv också när vovvarna varit duktig! De är ju ändå DU som tagit Bosse så långt!!!



Kram!

Postat av: Lena

Publicerad 2010-04-24 08:50:00

Duktig Bosse ;) Kul med det stora plocke pinnet...Ska bli intressant att se hur Busbosse fixar det ?!??!? ler



Trevlig Helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela