busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Påskpyssel för hela familjen

Publicerad 2010-04-03 20:54:06 i Allmänt

Idag har hela familjen varit ute i garaget och "påskpysslat".

Det är den här pärlan som ska förvandlas till min folkracebil



Idag började alltså projektet och första delen i arbetet bestod av att riva ut all inredning....

 

Barnen byggde en "egen" bil på garageuppfarten sen åkte de land och rike runt sjungandes "jag är en riktig raggare" :)

Efter lunch tog jag chansen att njuta av solen, premiär för solstolen på verandan! Bosse var överlycklig när han fick springa runt på baksidan, det var ett tag sen...

Sen styrde vi kosan mot mina föräldrar för påskmiddag, gott och trevligt!

Nu blir det Falk innan det är dags att sussa, kanske lite mer påskgodis också?

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela