busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bravo Bosse!

Publicerad 2010-04-12 20:48:24 i Allmänt

Den här måndagen är jag riktigt nöjd med! Solsken, deklaration som visar att jag ínte behöver betala restskatt utan istället får inkassera kronor och som avslutning en tur till ladan för agility med en Bosse som var helt underbar!

Idag tog han hela balanshindret (som var så läskigt förra veckan) sen fick vi köra lite olika kombinationer typ hinder-tunnel-däck och det gick också bra. Roligt hade vi och det är ju så det ska vara! Snart är snön borta och då blir det hinder i trädgården, så det så!

Kommer ni ihåg youtubeklippet med Sheltien? Jag blev ju lite inspirerad, vi är en bit på väg, döm själva här!

Jag tycker att han är så duktig, tänk vad man kan göra för en gobit eller två ;) Lite trångt att träna i hallen bara men det går det med...

Nu hörde jag bestämmt soffan ropa på mej, bäst jag skyndar mej dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela