busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Nya påhitt av BusBosse...

Publicerad 2009-09-08 21:29:40 i Allmänt

... när vi kom ned ramlandes för trappan efter en god natts sömn upptäckte vi att Bosse rivit bort lite tapet och sedan slickat på väggen så gipsskivan var uppblött! Sambon morrade nåt om skott ?!? medan jag mest funderade på vad det var för gott som suttit på tapeten...

Bosse gjorde ett nytt försök att attackera väggen men då var jag men och tillrättavisade så under dagen har det varit lugnt :-)

Har varit å storhandlat så det blev en hel del tuggben med i kassarna :-)



Annars har det varit full fart, jobb, föräldramöte på dagis hem avlösa mina föräldrar som varit barnvakt och sedan nattning av barn som INTE ville sova :-( Lilltjejen somnade sist av dem och då var klockan över nio... Snart dags för mig att knoppa också så jag är på hugget imorgon då vi kör Skoljoggen, 090909 kl.09:09 hihi!



Go natt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela