busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Tacos

Publicerad 2009-10-30 14:40:50 i Allmänt

Så var Höstlovet avklarat, idag var det väldigt lugnt på jobbet, skoj för de barn som var där som fick möjlighet att göra lite annorlunda saker, bla serverades tacos till lunch, mums :-P

Sonen har varit och provkört sina nya skridskor på Göransson arena idag tillsammans med sin pappa, dottern fick hälsa på mamma på jobbet en stund medans :-) Sonen var glad och nöjd trots några "rovor" ;-)

Nu inväntas mina föräldrar för lite fika och framåt kvällen är vi bjudna till en annan familj på, ja gissa? just det, tacos men inte vilken taco som helst utan "halloween tacos med blodröd sås" ;-)



Jag hoppas på att hinna ta en tur på Kyrkogården den här helgen, tycker att det är mysigt att vandra runt i mörkret och se alla ljus brinna...



Ha en bra helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela