busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Så där ja!

Publicerad 2009-10-18 12:48:15 i Allmänt

Är riktigt stolt över mig själv som klarat av Hedemoras folkracebana, var lite orolig för det finns en rejäl nedförsbacke direkt efter startrakan...



Det killade i magen när jag gick ner för den och då funderar man ju hur det ska gå att köra med fem bilar runtomkring sig. Träffade en tjej som åkt pulka i den och hon sa att man kom långt :-)

Det här var min första seniortävling, skoj att testa åka med grabbarna och ännu roligare när det efter en start med trasig drivaxel (tack alla ni som i raketfart bytte den åt mej) faktiskt gick bra, slutade som 2:a i D-final och då hade jag mer än halva startfältet bakom mej så jag är nöjd :-)



Bilen är med hem sen fick vi även ett nytillskott på anbuden så sambon och sonen fick ta en tur till Hedemora idag igen för att hämta hem den :-)

Bosse var också med till Hedemora, han var riktigt lugn men fick mest vara i bussen. Idag for hela familjen upp till agillitybanan och ALLA jobbade hårt...



Race mellan hinderstöd...



... kan se ut på olika sätt!

Bosse och dottern delade glatt på köttbullarna medan sonen körde olika banvarianter!



Sen blev det ett kort stopp hos svärfar och Bosse fick busa med Bamse...



... här jobbar Bosse hårt för att få igång lite jaga lek



men Bamse blev fort trött i benen!

Nu blir det soffmys med dottern :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela