busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Måste bara visa...

Publicerad 2009-10-18 22:56:00 i Allmänt

hittade filmklipp på backen, det finns här! I det 3:e heatet kan man om man är snabb se mig smyga ner för backen i den röda 900:an med gula ränder. Lyckades dock ta mej upp till en 3:e plats innan jag fick målflagg :-) Ett extra plus för kommentatorerna på sidan om... Vilka råa skratt! Något som redigeraren tagit väl vara på, kolla slutet så fattar ni ;-)

Längtar till nästa säsong, skulle bara behöva ett gäng sponsorer, någon som är intresserad??? =0)

Nä, dags att vila upp sig inför kommande arbetsvecka...

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: peps088

Publicerad 2009-10-21 20:35:18

haha kul att du gilla skrattet:P det som gjorde filmen:D å va kul å kolla på folkrace för första gången å se när det händer riktiga grejer å:D

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-10-22 21:24:25

haha, jo, jag skrattade gott :D Folkrace är en rolig sport!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela