busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Fem minuter över...

Publicerad 2009-10-27 21:21:01 i Allmänt

... och då hamnade jag naturligvis här ;-)

Snart drar Desperate Housewifes igång så blir det soffan med tekoppen!

Idag var jag på föreläsning på förmiddagen, handlade om skolplan 2011, framförhållning eller hur? Jag är inte van att sitta och lyssna och efter ett par timmar började kroppen säga ifrån, nyttigt för man får en bra förståelse för vad eleverna går igenom... Konstaterade även att ett gäng pedagoger som sitter och fikar låter bra mycket mer illa än ett gäng elever som har lunch... ;-)

Efter föreläsningen fick jag gå hem då jag ska jobba 8 timmar imorgon. Passade på att springa ärenden på stan innan jag for hem för lunch sen packade jag och barnen oss in till stan igen för att besöka banken, fota lilltjejen som närmar sig två-årsdagen, kolla läget på leksaksaffären (bra att få tips inför jul), fika och sen hittade jag nya gardiner och en fin vägglykta till sovrummet. har inte fått upp något på väggarna sen rusten blev klar så det börjar bli dags...



Äsch, ni får väl lägga skärmen på sida eller nåt :-D

Väl hemma igen hade jag värsta energin (vad kom den ifrån???) drog igång med middag, städning, gardinbyte, rastning av hund och nattning av barn på typ en och samma gång, gick jättebra trots att inte sambon var hemma. Ibland har man flytet :-)

Sambon har fixat diskho till barnen idag, åhhh va de har lekt "kök"  :-)



Bordet stod i huset när vi flyttade in, "hoarna" är gamla hundmatskålar och så det var bara blandaren som kostade typ 80kr. Ett gammalt CD-ställ får jobba som diskställ numera :-)

Nä, nu ropar tv:n!

Må så gott!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-10-28 22:22:34

Nä de är nog inte lika mycke skor som de var kläder tror ja! Bara nästan!! ;)



Introducerar väl Ronja denna gång?! Vi får väl höras om tid som skulle passa!! Här är de party i helgen så man är väl lite mör/trött efter kan ja tro...



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela