busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Spöket från 1800-talet...

Publicerad 2009-10-14 20:00:44 i Allmänt

Som min kollega brukar säga "så var den här dagen över och den kommer aldrig mer igen", får tolkas fritt :-)

Tack så mycket Dr M för tipset, det där med att bli extra känslig pga infektion i kroppen tror jag kan stämma bra, matdagbok känns dock lite jobbigt, tänk vad tjock den skulle bli, jag skulle nog få skrivkramp på kuppen ;-)

Idag fick jag släpa barnen ur sängarna då vi skulle vara på dagis kvart i 7. Våra juveler har blivit riktiga sjusovare! Bosse fick en långdag ensam hemma men på min rast fick han promenad och bus samt ny aktivering att pyssla med i sin ensamhet, verkade fungera bra då inget är söndertuggat här hemma :-)

Tidig morgon = tidig hemgång, då passade jag på att ta en tur till storstan för att hämta ut passet, slinka in på Biltema och tillsist leta stövlar åt tösen. Det var inte gjort i en handvändning direkt... I 6:e skoaffären hittade jag äntligen något som passade i storlek, funktion och pris, enda problemet är att tösen inte vill ha dem på sig men imorgon kommer hon inte att ha något annat att välja på ;-)



Stressade hem då jag och Bosse skulle på kurs men tyvärr blev den inställd i sista stund så vi fick träna själva. Vi hade en trevlig stund ihop med promenad och träning och sen hade vi sån tur så vi träffade två pudlar på hemvägen som  Bosse tom kunde nosa på och gärna ville leka med :-)



Här tränas "ligg" i höstlöven, inte så jätteskoj tycker Bosse men poserar ändå :-P

Slutligen så undrar jag om det är någon som känner igen den här spökdamen från 1800-talet???



Nä nu blir det Arga snickaren å sen Persbrant, fotbollen klarar jag mej så bra utan :-)

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-10-15 13:47:29

Hmm.. Dragen bekanta! Men årtalet stämmer dåligt! ;) Fast du sa ju spöke!!! De håller väl sig unga länge va?! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela