busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Pengarna eller livet!

Publicerad 2009-11-18 23:09:55 i Allmänt

Fick en trevlig överraskning igår! sambon medelade att han fixat biljetter till "Pengarna eller livet". I hela två månader hade han lyckats hålla det hemligt... Barnvakt var också fixad så ikväll for vi iväg med ett annat par för att först avnjuta lite Malaysisk mat och sedan teater. Skrattmusklerna har fått jobba :-D



Imorgon måste jag packa... Sen blir det mys med familjen :-) Måste ju lagra lite pussar och kramar inför semestern! Antar att jag kommer att ha resfeber på fredag kväll...

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-11-29 08:50:33

Stora GRATTIS kramar från oss i björnkil! Till Bosse på hans ett års dag! (en dag efter ;))



Hoppas också att du, kusin, har de varmt å skönt!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela