busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Lite mer!

Publicerad 2009-11-04 19:05:21 i Allmänt

Idag slutade jag tidigt, extra skönt då det var lite virrigt på grund av vaccinationer... De som skulle sticka kom mer än en timme för sent men jag tycker att barn och föräldrar visade prov på stort tålamod. Några få var nervösa men det kändes ändå rätt lugnt när jag gick hem. Hoppas att alla mår bra nu efteråt!

Skrattade gott åt historien att någon börjat gå baklänges efter sprutan men då hävdade svärmor att det var sant??? Tror jag ska googla det... var ju bombsäker på att det var en skröna?!

Sonen fick ju sin dos förra veckan och visade ingen reaktion på det. Lite konstigt känns det ändå att inte barn under tre år får sprutan, varför? Kan inte låta bli att fundera på om det då är så smart att ge den till en femåring men vågar inte låta bli heller...

Sonen tog en kompis med hem så medan de roade sig passade jag på att baka. Fick hjälp av dottern....



Med matsked mätte hon mjöl och efter varje mått sa hon "lite mer"!

Bosse var överlycklig då hon missade burken emellanåt...



glatt slickade han golvet och plötsligt såg han väldigt gammal och grå ut!

Sen blev det mys :-)



och i den andan har kvällen fortsatt...



Det är som sonen säger, Bosse är busig och lite bråkig ibland men han är bra ändå! :-D

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-11-04 20:20:05

Världens snyggaste vovve!! ;) Undrar om de kan vara bra för pälsen kanske? ;)



Har snart samlat alla skor i en hög. Va har fröken för storlek ungefär? (behöver ju inte skicka ner för små skor iaf!)



Kram!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-06 19:08:33

Har sett det klippet med tjejen som bara kunde gå baklänges, men springa framåt!!



Sen om det är sant eller inte.....

Vad gör man inte för lite tid i merdia!?



Ha en skön helg!



Kram Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela