busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vilken härlig dag!

Publicerad 2009-05-30 20:27:23 i Allmänt

Sommarvärme, underbart! Idag är det 34 år sedan jag föddes något som pappa inte tror kan stämma och jag är beredd att hålla med ;-)

Har firat med att gå på sista valpkursen (snyft). Bosse som gafflat sig igenom två helger i folkracedepåer var hur cool som helst idag, tror han var den som lät absolut minst så det finns hopp :-) Idag fick vovvarna prova sökbräda, det hela gick ut på att de skulle markera i vilken av 4 burkar som det fanns en tepåse, vet inte hur mycket Bosse fattade av det hela men som vanligt blir han glad när han får godis ;-) skoj var det och helt klart något att spinna vidare på! Har ju någon ide om att kantarellsök skulle kunna funka för oss... Bosse gillar ju att använda nosen och jag gillar ju att äta kantareller! Tror dock att det kan vara läge att testa klicker så belöningarna blir snabbare... Får boka in en kurs i Kilafors eller hur M? ;-)

Har hunnit med att fika en hel del i det underbara vädret, gott och trevligt! Fick en hjälm av familjen, något som sonen vetat om sen i torsdags och ändå inte skvallrat för mig!!! Nä, istället har han lite smålurigt gått och frågat om vad jag önskat mig den lille busen, trodde aldrig att han skulle kunna hålla masken så!

Lilltjejen däremot har hög feber :-( Har varit gnällig och loj idag och när jag till kvällen kollade temp stannade den på 40,0 Som tur är så har vi iaf fått i henne mycket att dricka, hoppas det vänder fort.

Nu sover hund och barn gott, sambon är på jobbet (jag har tröttnat på att vara solo varje helg, tur att det snart är slut på det) och jag ska sätta mig på verandan och skrapa lotter, hoppas det blir till en utlandsresa...

Vinkevink!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-05-31 09:36:44

Grattis lite i efterskott! Ställde bäbisarna igår, somnade sött allesammans när vi kom hem..

Kursen väntar!!! Ska ställa för valp-träff, Barri vill gärna komma han med! Vi måste komma på när de stämmer bara!



Kram!

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-05-31 21:44:08

Grattis i efterskott!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela