busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Sista april

Publicerad 2009-05-01 19:51:16 i Allmänt

Gårdagen var en höjdare! Gott med grillat och massor av skratt kan man leva länge på :-)) Satt ute på inglasade verandan ett tag efter midnatt, inte många grader ute men med hjälp av gasolvärmaren hade vi det varmt och gott. Kaffedrinkar gör ju också att man håller värmen ;-) Kolla in det ROSA sugröret ;-))



Kvällen avslutades och morgonen inleddes med singstar, sååå rooligt!!! Somnade först vid fem nån gång...

Sambon hade äran att jobba idag. Själv åkte jag till mina föräldrar för att hämta hem resten av familjen som var glada och nöjda efter att ha sovit hos mormor och morfar. Allt hade funkat bra med Bosse också. Blev en eftermiddagsfika där sen har vi bara varit resten av dagen, lite trötta allihopa efter gårdagens utsvävningar ;-)

En tankeställare om vad fort livet kan ändras har vi tyvärr fått då två ungdomar härifrån omkom i en bilolycka inatt. Sen jag blivit förälder själv kryper sådana händelser ännu närmre inpå eller om det beror på att jag blivit äldre? Tänker på dem som har det överjävligt just nu...

Som avslutning bjuder jag på en bild på lilla godingen i senaste inköpet, allt klär visserligen en skönhet men visst är det Bosses färger?! :-))



Nu ska jag lägga mej på soffan ute på verandan och läsa Joanna Hägerströms bok "Jack Russell Terrier" som jag fått av mamma å pappa, har redan bläddrat lite i den och sett en del som känns väldigt bekant... Får se om jag lyckas hålla mej vaken särskilt länge....

var rädd om er och ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela