busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Morsdag

Publicerad 2009-05-31 21:05:16 i Allmänt

Börjar bli en dålig vana men idag blev jag firad igen ;-) Har även varit till min mamma på fika besök, trevligt!

Solen har strålat heeela dagen, underbart! Har hunnit sola en stund idag, det gillar jag! Sonen har tagit premiärdoppet och den här gången var det inte bara stortån utan ett riktigt dopp i Storsjön, det var faktiskt ganska varmt i vattnet iaf nära land.... Bosse har ofrivilligt badat vattenslang, lillhusses påhitt.... Gick bra iaf...

Lilltjejen är fortfarande inte pigg men jag har kommit på vad hon lider av, sviter från vaccinationen så klart. Taskig tajming att få feber när vi har minst 25 grader plus inne...

Nä, nu ska jag vila upp mig inför kommande vecka :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela